Saturday, January 1, 2011

malam tahun baru aku.

ekceli, aku bukan sambut pun tahun baru. sebab, nape nak sambut tahun baru ni lebih lebih sedangkan kita punya tahun baru  kan mase awal muharam dulu. malam tahun baru aku bukan pegi celebrate. aku pegi shopping ! shopping lagi, lagi lagi shopping ! aku sangat teruk okayy. asyik shopping je. kalau dapat laki kaya pun, mesti bankrup. so, dengan itu aku telah berazam untuk kurangkan shopping lagi. betul laa, kan aku shopping pada tahun 2010 semalam. belum masuk 2011. so, sempat lagi shopping. mesti korang ingat aku banyak duit kan ? tak laa, aku bawak rm20 je. da cukup nak shopping. aku boleh dapat shawl 4 helai okayy. nak buat apa berbelanja lebih kalau kita dapat berjimat ? cehhhh, porahhhh. kalau da shopping tu, berjimat la sangat. tapi, tapi. aku ingatkan, last aku membeli dan belah adelah malam tadi. rupanya, aku telah borong lagi 2 helai shawl. cehh, azam tahun baru konon. bukan ape, ekceli memang takde pun niat nak membeli tu, tapi shawl tu memang yang aku dah lama nak. dari hari tuu lagi. so, dah depan mata kan. kasi angkat jugak laa. 


mari menambah lemak sebelum masuk tahun abru

bertahun baru bersama secret recipe.

muka tak sabar sabar nak menikmati

yang ni pun same. pura pura je tu.

chocolate indulgence yang walawwehh.! meleleh tengok. amik bau je ehh korang.

No comments:

Daisypath Friendship tickers