Monday, January 3, 2011

homesick, homesick, homesick!

pergh, ngengade sehh aku. baru bape hari duk sini dah homesick. kalah budak budak pb. dorang pun tak homesick macam aku. nak buat macam mane, dah aku memang anak manja plus ngade ngade.hehe. aku rindu rumah, aku rindu atuk, aku rindu mak, aku rindu ayah, aku rindu wifi laju kat rumah dan dan dan, aku rindu eddie. sape eddie tu ? entahla, aku pun tak tau.hehe. biarlah rahsia. yang penting aku rindu mereka semua. aku rindu sangat. rindu rindu rindu rindu.


keadaan kat sini tak sama macam dulu. semua sunyi je. tu yang buat aku homesick sesangat tak hengat tuu. macam nak nangis pun ade ni. perghh, sumpah. ngengade betul aku nie. aku pun tak tau nape. dulu pun mase duk hostel homesick gak macam ni. nak nak time nak maghrib. sumpah, sayu sangat. pilu sangat. nape la aku jadi macam ni kan. lagi lagi kalau aku buka surah al-waqiah dalam lappy. bacaan sheikh mishary rashed alafasy.


p/s: dalam mood rindu sangat sangat.




Search Results

  1. Search Results

No comments: