Tuesday, January 11, 2011

minggu sibuk sudah bermulaaaaa.

ohh, minggu semakin sibuk. sibuk. sibuk. sibuk. sibuk. tutorial, assignment, tu belum start lab lagi. kalau tak, memang tak cukup tangan la nak buat lab report. oh mai gucci. perkara yang aku paling tak suka adelah kena buat lab report laju laju. tapi sebenarnya selalu tangguhkan dulu lab report tu. dah nak deadline baru macam tak cukup tanah, tak cukup udara nak buat. padanlah tak dapat DL macam tu. keja asyik bertangguh je. pakcik dekan pun tanak bagi anugerah tau.

okayy, dengar cerita sem depan masuk bulan may. ohh mai LV. seriuskah ? cepatnye makkk. sekejapnye cuti sem ? baru bercadang nak keje tau. tapi faedah yang sangat ketara adalah, dapat abis belaja cepat. yeayy, boleh kawin. yeayy yeayy! haipp ! gatal sehh kau. baru habis dip laa. belum degree lagi. habis degree baru boleh fikir okehh. kejap kejap, masak tak pandai lagi. jangan gatal nak kawin ye.

okayy, untuk pengetahuan semua. saya dah tak sedih lagi. saya dah tak marah marah kat orang tu. nak buat apa marah, sebab kalau saya marah, dah sama laa perangai macam orang tu. tak profesional. lagipun, orang yang suka marah marah, lemah imannya. so, baik berdiam diri sahaja. berdiam bukan bermaksud kalah, tapi diam sambil berfikir. mencari yang rasional.eheee. skemaa je aku ni kan. tak pelaa, its okayy la. let bygones be bygones. ambil semua ni jadi pengajaran. jangan dilayankan sangat anasir anasir yang bakal merosakkan study mu. life must go on. kadang kadang kita kena terima apa yang datang pada kita, bukan mengharap pada apa yang kita mahukan

family sentiasa ada disisi. walau seribu orang kecewakan kita, family tetap ada disisi. meh la tengok family assignment aku kat keyy ell hari tuu.

mandi manda kat jeram. sejuk giler wohh. jeram kat FRIM. seronok gilaa. okayy, bagi yang suka buat photoshoot atau kaki snap, aku syorkan korang buat kat dalam FRIM. pemandangan memang cantik okehh. ade hutan, sejuk, damai. ade padang cantik, daun daun kering yang cantik. kesimpulan, FRIM memang cantik okehh.

kakak aku memang suka posing muka pelik pelik macam ni. harap harap tak menurun la dekat si fatin tu.

ohh, nenek saya juga pandai senyum okehh.

emak yang tek rela wajahnye diambil gambar. private private. maaf mak, dah ter'upload kat sini.

kak ila dan ariff. ariff pun suka posing pelik pelik. juling la ape laa.


dia ni lagi.

okayy, ni poster kat IJN. aku sempat snap sementara tunggu masa nak melawat. pakcik aku operate ape ntah. 'bypass ke ape ntah name die. takut laa. so, begitulah pentingnya kita perlu menjaga jantung. makanlah quaker oat. menurunkan paras kolestrol.

ini mak saya yang shopping okehh. dia beli banyak sebab nak bagi kawan kawan dia. mak cakap, alang alang dah kat sini, beli la ape lagi. ni kami borong dekat showroom kilang beryl's. perghh, kalau masuk situ memang rambang mata nak beli. banya gila choc yang best best. tapi jangan selalu, kencing manis nanti.



ni la dulu. gambar bersepah sepah. aku pun dah tak reti nak susun. malas dah. yelaa, entry ni agak berspeed laju sebab abang biology tengah tu. dah tak sabar sabar nak study same la tuu. okayy sayang, kejap lagi i datang okayy. ceittttt.ngengade sehh budak ini.


p/s: minggu nie memang sibuk gilaa. nak bloggywalk pun tak sempat. nanti cuti, aku pegi bloggy bloggy walk banyak banyak okehh.

babaaaaaiiiiii semua. sayang korang !

No comments:

Daisypath Friendship tickers