Saturday, January 15, 2011

marilah mengundi saya.

kawan kawan. meh la undi saya. ni baru first time join contest. so, its okayy la kalau tak menang. sebab nak tambah tambah kenalan je. nak erat eratkan silaturahim. saje je mencuba nasib plus mengisi masa lapang la kononnye. contest ni pasal template. uollss tengok template i kemas tak ? kalau kemas, sila lah undi. kalau nak mengundi, boleh la klik kat SINI. undi la (vanilla-chenta.blogspot.com-yaya). haa, itulah blog saya. undian anda sangat sangat saya hargai. ni template yang saya bermati matian nak buat. yelaaa, nak nak bagi budak mentah macam saya ni. agak bermati matian jugak la nak buat. kemas sikit la. feminin lagi. sebab pinky pinky gitu.

btw, thanks uollsss. marilah kita mengeratkan ukhuwah ni okehh.

No comments: