Monday, January 31, 2011

mood: rajin

akhirnya mood rajin dan free pun tiba. kalu tak, macam haremmm je aku nak update entry. bz la, ape laa. sekarang mood tengah rajin. rajin nak pegi bloggywalk. yelaa, nanti kalau dah start class, memang haremm la korang nak tengok jejak jejak kasih aku. dengan assignment terabur sana sini. kuiz and test yang tengah tunggu giliran masing masing. memang tak menyempat la nak update. kat umah ni pun nak kena tunggu wifi aunty sebelah on. baru boleh nak buat ape ape. huh, memang betul la orang cakap. 'student adelah manusia paling busy kat dunia ni'. tapi sesibuk mana pun aku, aku tetap sempat  nak keluar meronggeng dan berjimba jimba. huh, memang tak nak kalah. asyik merayap je keje aku. tak kira la ujan ke, panas ke. jimba tetap jimba. okayy laa, nak sambung bloggywalk sampai pengsan.

to-do list on holiday:
-assignment ctu
-assignment rekreasi(tanak kalah, rekreasi pun nak bagi assgment)
-menghafal ctu
-tutorial chemist
-baca bio cz naik nanti ade kuiz
-study calculus cz nanti ade kuiz jugak
-essay bel
-tengok khurafat kat bp ngan wanie
-hangout ngan syakila
-hangout ngan nabila
-teman mak pegi beli barang
-belajar masak (paling penting sekali)
-movie marathon>fullhouse, hana kimi, magika, muallaf, ngangkung, banyak lagi laa.


p/s:dengar cite pilah banjir. betul ke ? betul ke ?

No comments:

Daisypath Friendship tickers