Monday, November 1, 2010

malam yang indah.

malam yang sgt indah sebab aku mengulit ngan math 133 tanpa henti. aku telah menggunakan seluruh keupayaan otak aku utk bercinta ngan math 133. rase cam penuh sgt otak nie. tp rase belum sedia nak dpt paper esok. huarghh. grrrrr. takutnye weh ! takut ta dpt jwb. yela, test n quiz pun dh disaster. hopefully aku dpt jwb esok. harap sgt ade keajaiban esok. Ya Allah, bantulah hambaMu utk menjawab math esok. sesungguhnya hanya padaMu ke berserah. mak, ayah, keluarga, doakan sy dpt jawab ngan tenang dan betul esok. aminnn.


kenapa dengan otak syafiqa hidayah ni ? susah sgt nak menerima ilmu yang berbentuk pengiraan. ape aku tak sesuai ke ngan subjek nie ? memang dari sekolah rendah dulu, otak aku agak terkial2 utk menerima sesuatu yang berbentuk pengiraan. tp kalau bab duit, laju saje. haiyaa. ape lagi aku nak makan bagi cerdas ckit otak aku ni hah ? buntu aku memikirkan. kadang-kadang rasa macam mungkin aku nie banyak buat dosa, sebab tu la payah sgt nak terima ilmu. ye ke ? betul la tuu. rasenye menggunung dosa yang aku dah buat sepanjang 18tahun 9bln aku hidup nie. aku memang nakal dan jahat, tp sekarang aku cuba utk kembali ke pangkuan jalan dan tak ingin melakukan kesilapan dulu


Ya Allah, kau ampunilah dosa hambaMu ini. agar mudah aku menerima ilmu di muka bumiMu Ya Allah.


~hasil coretan otak yang rase nak meletup. betul ke ?

No comments: