Tuesday, November 2, 2010

gambate yaya ! u know u can do it !

yaya. get ready utk chemist. awak tau kan yang awak tu bengap lemah chemist. so ape lagi, cepatla pegi study. ta guna pun family awak doa utk awak, kalau awak sendiri tak berusaha. td da la berfoya-foya. mase study week, berfoya-foya. tak habis lagi ke nak berfoya-foya tu ? cukup la tuu. nanti dh habis final, awak nak berfoya-foya sampai lebam pun boleh. sekarang ni, bekorban dulu. no sacrifice no glory. faham tak ? 

apa yang saya buat tadi ?
+berfoya-foya
+me'lagho'
+fesbuking
+lepak-lepak
+melanguk tak tentu pasal
+tido
+makan

macam nie ke cara seorang yaya utk dapat DL ? memang tak la kann.. dah2 pegi study yaya. abang chemist dah lama tunggu awak tu. 

luahan seorang yaya untuk dirinya. 


No comments: