Monday, November 29, 2010

ape tujuan aku berblogging sbnrnye ?

tujuan aku sebenarnya, nak jadikan blog nie diari harian aku. sebab aku nie jenis yang malas menulis. lagipun memang tiap2 hari aku duk depan lappy kan. so, alang2 tu aku try la ber'blogging'. seronok jugak laa dpt luahkan rase, suka, duka, geram. macam2 laa. aku memang tak terniat pun nak jana pendapatan ke ape ke. sebab tujuan aku ber'bloggy' ni cuma memang nak share kat korang tentang sesuatu dlm hidup aku. takde yang istimewa pun hidup aku nie. biase je. lagi satu tujuan aku adelah sebab nak follow blogshop org lain. sebab aku nie mmg suka sgt shopping online. sebab mls nak bersesak2 cari baju la, apela. kalu terus jumpa takpe. ni, kdg2 ade yang tak sesuai laa. at least, shopping online nie ley jimatkan masa aku yang agak terhad nie. hehehe(sbnrnye byk berfoya je). blog nie sbnrnye da lme gak la aku buat. mase zaman sekolah menengah lagi. tp dulu susah ckit nak update. tp skrg da start nak menjana entry2 psl hidup la nie.

tapi, tapi. sejak aku jumpa blog seorang sis nie, aku dh mula nak try jana pendapatan pasif. yelaa, studentkan, duit ta penah ckup. tak berharap pun yang aku akan dpt byk. tak kisah pun. cuma nak mula menjinak2 saje. skrg nie, aku diperingkat nak belajar lagi. belum start ape2 pun. ngah menuntut ilmu lagi nie. 

No comments:

Daisypath Friendship tickers