Friday, November 26, 2010

saya seorang babysitter

Aku babysitter yang baik. Ehh, betul ke baik ? hurmm, bole la thn baiknye. Takde la smpy dera-dera budak. Pasni kalu ade ibu2 yg nak cari pengasuh, ley la anta anak mereka kat aku.hehe, taklaa gurau jer. Lum besedia la nak jadi pengasuh. Berbalik pada citer aku menjadi babysitter, fuhh penat sehh. Kalu dpt jage baby okay gak. Tp hakikatnya aku menjaga seorang nur qaseh ramadhani bt mohd zaki. Seorang kanak2 berumur 2 thn lbih yang active, energetic, bertenaga, dan yang paling penting die comeeel. Seronok sbnrnye jage budak2 nie, leh jadikan pengalaman. Nnty takde la kelam kabut sgt bile ade anak sendiri. Cehh, ke situ la plak. Tp mmg betul laa, bile kite da biase asuh anak orang, nnty takde la kekok sgt.hehehe. huu, memang penat laa kan jage si qaseh ni. Mane tak nye, kemain energetic gitu. Asyik bergerak sane sini. Tak reti duk diam. Adoi, letih. Tapi seronok laa, wat hilang rasa sunyi umah nie. Hari first jage die, die nangis auw cari mak die. So, aku ape lagi, bawak la die sekali g jalan2 ka muar tuu. Kemain seronok lagi.

model baru mcdonald

jgn pandang sebalah mata. die pndai nyanyi tau

sedih kan muka dia?

Add caption


Biodata
Nama:nur qaseh ramadhani bt mohd zaki
Umur: 2 thn lebih
Sebab diasuh oleh aku: mak die pegi pengajian jarak jauh
Tmpt tinggal:Terengganu
Hubungan ngan aku: anak sedara
Ciri-ciri menarik:lesung pipit kat dua belah pipi, kening terbentuk, manja
Tempoh penjagaan:1 bulan lbih.

Cehh, aku letak biodata die mcm nak promote la plak. Ehh, takde la Cuma nak bagi korang kenal sape qaseh tuu.

No comments: