Sunday, July 24, 2011

kepada perempuan yang nak jadi pengkid

assalamualaikum.

kepada perempuan yang nak jadi pengkid, dan dah jadi. nak tanya korang. ape korang punya tujuan nak jadi pengkid. atau nak jadi lelaki? korang dah bersedia ke nak pikul tanggungjawab macam lelaki ? boleh ke korang nak bagi nafkah macam mana lelaki buat ? mampu ke korang nak pertahankan awek korang macam mana lelaki buat ? kuat tak korang macam mana lelaki kuat ? sedarlah wahai kaumku, Allah dah ciptakan kita jadi perempuan. penuh dengan kelembutan. penuh dengan kasih sayang. kenapa korang nak tukar jadi lelaki. sedarlah korang walaupun korang mungkin mampu buat seperti lelaki, tapi korang tetap bukan lelaki. dan takkan pernah boleh jadi macam lelaki. korang ada halkum ? takde kann ? come on laa wahai wanita, gadis, perempuan. syukurlah dengan nikmat yang Allah berikan. siapa kita nak melawan takdir. siapa kita nak mengubah ciptaanNya. sedar tak rezeki yang anda makan sekarang dari siapa ? sedar tak nikmat yang anda dapat dari siapa ? so, kenapa kita nak mengubah ciptaanNya. kenapa kita nak melawan takdirNya sedangkan rezeki dan nikmat yang kita dapat tuu datang dari Pencipta kita ?

dah dah lah tuu. sedar lah. kalau dah perempuan, tetap perempuan jugak. sampai mati, sampai kiamat kau tetap seorang perempuan. walaupun kau dah buang ke, dah suntik hormon ke, kau tetap PEREMPUAN. FOREVER!!!!

p/s: kau pengkid, bila masuk tandas, masuk tandas lelaki ke perempuan ??hahaha

2 comments:

Cik Ezy said...

haaa..
kite ade jmpe pengkid aritu..
die masok tndas pompuan jgkkkk..
kite gelak2 je..
tp kn rase mcm jhat pulak gelakkn org..(_!)
tp 2la..
arap golongan pengkid ni dpt pulang ke pngkal jln..

~yayaLOVA~ said...

itu laa. konon nak jadi lelaki, tp masuk tandas pempuan jgak.