Sunday, July 3, 2011

saya nak kurus sebab nak sihat

assalamualaikum.



waa, nak kurus. nak kurus. tapi macam macam makanan teringin. adoi. nak kurus laa. nak jaga kesihatan. tak nak dah tua nanti kena macam macam penyakit. tak sanggup! tapi dah macam macam cara jugak la cuba. dulu zaman sekolah, heboh pasal jusmate, aku pun beli jugak jusmate. tapi hasilnye, hampeh je. macam tak turun ape pun. dah lah tak sedap pun. then beli pulak set sauna. tak jalan jugak. then beli la rxlite. adelah jugak 10kg turun. tapi sekarang dah tak mampu nak beli. yelaa, kopak lah kann nak beli banyak kali. dulu ada gak diet ketat, jogging bagai nak rak. tapi sekarang ni dah la busy gila. kelas habis lambat. penat pulak tuh. memang dah tak sempaat nak workout. ada tak da pun pegi naik turun tangga la nak p kelas. lepastu aku pun ade gak search pasal premium beautiful. tapi setelah ditambah tolak darab bahagi, lagi lah tak mampu. lagi pun ada jugak side side negatif yang aku baca pasal premium beautiful tuu. so, memang no la to premium beautiful. dan sekarang ni aku macam terpikat dengan herbalife pulak. tapi mahal jugak laa. tapi aku nampak banyak jugak la testimoni yang berjaya. tapi tuu la. student kan. macam mana lah nak maintain beli. lainlah kalau ada sugar daddy nak sponsor aku kann.hahaha.

okayy, sekarang ni aku nak start balik diet dan workout. target aku nak turun 5 - 7 kilos untuk raya nie. nak diet semulajadi je. tak mampu kot nak beli produk tu semua. lainlah kalau ada yang sponsor kann.

anyway: nuffnang tolong lah hulur hulur dan sedekah kat aku. nanti boleh lah beli herbalife ke ape ke kann.

1 comment:

Kafsyah Samat said...

sy pun mcm awak mcm produk dh ambik... skrg ni sy ambil herbalife mmg sgt berkesan sy dh turun 30kg n masih berusaha untuk turun berat lg 30 kg yelah sy ni gemuk sgt sbb tulah nk kurus....

Daisypath Friendship tickers