Saturday, July 9, 2011

bila nafsu menguasai diri...

assalamualaikum...

bila nafsu dah mula menguasai diri, hilang dah kewarasan akal, nafsu menguasai kemampuan. yelaa, bila pegi pasar malam ni memang habis duit laa kan. itu satu, yang beli tak ingat dunia pun satu. macam macam betul makanan kat pasar tuu. macam macam yang mengghairahkan. menggoda iman dan nafsu tahu! padahal kemampuan nak makan tuu memang tak mampu kannn. nafsu membeli tu melebihi kemampuan untuk menghabiskan. so, terpaksa lah menjadi murah hati lalu memberi pada hosmet hosmet sekalian. ohhhhhh, pasar malam memang menggoda keimanan. hanya insan insan yang kental dan kuat imannya je digalakkan pergi pasar tuuu. adoiii mane lah badan aku ni tak besar gedang kannnn. yelaaa, nafsu beli dan makan melampau lampau. kononnya nak kurus, tapi hampehh je melantak tak ingat dunia. konon diet ketat, last last makan jugak. makan kalau sikit takpe, tapi, huishhhhh. tak ingat dunia. baru je semalam konon konon nak diet. siap search pasal celebrity diet laaaa. search pic model model untuk dijadikan idola laa. last last, beli macam macam.

beli banyak, tapi yang berjaya masuk perut adalah yong tau foo. yelaaa, mengidam steamboat tak dapat. yong tau foo pun jadi lah. tapi tak feel laa sebab takde seafood kann. tapi boleh jelaaa.


kononnye nak kaki macam ni. tapi pemalas nak jogging. mula mula dulu rajin gila naik tangga tapi......sekarang ? memang malas lah kannn. lif jugak laaa.



makan banyak banyak. makan macam macam.

tapi nak badan macam kat bawah ni.





           





memang tak dapat lah kak bedah oiiiiiii.


p/s:sumber google.

2 comments:

fyna said...

hehe...
samala dengan fyna.
nafsu makan tue.
adooiiii.
:(

fyna said...
This comment has been removed by the author.