Saturday, July 9, 2011

antara kawan, kekasih dan blog.

assalamualaikum peeps!

antara kawan, kekasih dan blog? yang mana korang lebih sayang ? kalau aku, tempat pertama, mestilah blog, then kawan dan last sekali adalah kekasih. sebab, blog tetap ada dengan aku tak kira aku susah ke senang ke. memang laa blog tak dapat membantu kalau aku ada masalah. tapi bila dapat tulis dalam blog, dapat luahkan apa masalah aku, aku rasa lebih lega. seolah olah macam ada yang mendengar masalah aku. yelaaa, kan ada je pembaca pembaca. kalau kawan pulak, kadang kadang bila kita susah belum tentu lagi dia ada dengan kita. belum tentu dia dapat dengar luahan dan masalah kita. kalau kekasih. kekasih, belum tentu dia selamanya ada dengan kita kannn. so, blog adalah teman terbaik. saya sayang blog saya lebih.

so, sayangilah blog kita.

No comments:

Daisypath Friendship tickers