Tuesday, May 24, 2011

What u give, u will get back.

Okehh, memandangkan result final exam da nak kuar. Aku rasa berdebar debar rasa macam nak tercabut jantung nie. Yelaaa, final exam dah laa disaster. Sampaikan tak tau ape sebenarnye yang aku jawab hari tu. Tak tau laa. Carry mark macam dah okay tapi final exam tuu macam hancus, macam terabur je. maybe sebab aku kurang study kot. Serius, sem kali nie aku macam dah all out. Tapi rupanya kurang laa. Yelaa, sempat lagi aku layan movie, siap layan novel lagi. so, aku macam dah give up nak DL. Tak tahu kenapa. Macam dah tak semangat nak kejar DL. Sem nie aku target lulus untuk semua subjek. Dah tak mengharap sangat pada DL. Asalkan lulus semua subjek aku dah bersyukur sangat sangat. Aku siap nazar, kalau aku lulus laa paper fizik, aku puasa sehari. Yelaa, banyak banyak subjek, subjek fizik macam tak boleh nak ngam dengan aku. Asyik nak lari je. tak boleh nak berkawan langsung. Asyik nak gaduh je dengan fizik nie. Memang aku tak boleh laa nak jadi arkitek ke, engineer ke. Memang tak mungkin laa. Aku pun tak tau jiwa aku kat mana sebenarnye. Pada aku, sem nie, subjek yang paling best bagi aku, subjek kimia. Tak tahu kenapa. Tapi memang semangat gila nak belajar kimia. Maybe sebab lecturer dia best kot. Miss suriati. Memang tegas. Tapi yang tegas tuu la yang best. Dalam tegas tuu la boleh buat aku lebih semangat nak belajar. Ingat lagi pesan dia untuk test. Semua kena hafal. So, aku hafal la semua bulat bulat. Tu yang boleh jawab tuu. Tapi memang terbaik la miss suriati. Tegas macam dia laa boleh buat aku lebih berdisiplin dan lebih semangat nak belajar. Untuk subjek lain no komen. Semua okay je kot. Cuma fizik laa kureng sikit. Bukan sebab lecturer. Tapi sebab diri aku sendiri memang dah mind set yang aku ak boleh ngan dengan dia. Dah macam musuh ketat pun ade nie. Tapi aku harap sangat lulus semua subjek. ‘what u give, u will get back’. Ape yang aku akan dapat untuk result nanti adelah ape yang aku bagi untuk final exam hari tuu. Ohhh sangat sangat sangat terlalu amat takut okay.

p/s: korang, doakan lah aku lulus semua subjek. Aku tak nak repeat. Susah lah hidup kalau repeat. Ya Allah, mintak dijauhkan lah repeat subjek dari hambaMu ini. Aminnnnn.

1 comment:

yqnq ellyana said...

nice entry ! jom join my contest

http://alyaeyanaqaisara.blogspot.com/2011/05/contest-best-photo-of-me.html
JOM JOIN !

Daisypath Friendship tickers