Thursday, May 19, 2011

berjimba jimba dengan budak budak gonjeng! part 1

antara aktiviti wajib bila cuti semester, kitorang mesti pegi jogging bertiga. act, bukan jogging sangat pun. berpiknik je. orang lain jogging, tapi ktorang berpiknik. siap bawak bekal lagi. seronok. yang paling wajib mesti bersnap snap laa. memang seronok laa. cara macam nie la ktorang buat nak hilangkan stresss.. dah penat belajar 4bulan kan. time cuti semester laa nak kena rehat rehat kan badan. naik naik kan berat badan, spend time dengan orang orang tersayang. 

sebenarnya, bila kita berpiknik macam nie, boleh lebih eratkan silaturahim. bekerjasama nak sedia kan barang barang. seronok tau. cara macam nie jugak kita boleh kenal kawan kita macam mana. cara macam nie jugak boleh jadikan sesuatu yang manis untuk diingati dalam hidup. cara macam nie jugak boleh saling menghargai. so, kalau nak cari cara macam mana nak saling menghargai, silalah berpiknik bersama sama.


si keding@panjang@tiang


si wanie yang tembam


si gemok 


tiga dara


budak budak gonjeng


budak takde keje


budak kaki snap


ok lahhhh bai. nanti sambung part 2 pulak ye.

1 comment:

shafiq said...

Wah Bestnye Pgi Taman Permainan..
Siap Ada Kartun Lagi bawak..