Monday, May 16, 2011

thanks nuffnang sebab sudi naikkan earnings.

muahahaha. setelah berabad aku tengok earning aku kat nuffnang tak naik naik, hari nie aku check balik ade lah naik lagi limapohsen. muahahaha. baru jadi singgit. amik tahun lagi la kot nak naik. anyway thanks nuffnang sebab sudi naikkan earning. naik kan la lagi banyak banyak. kesian kat aku nie dah la miskin, hina pulak tuu.hehehe.


nampak tak ? nampak tak dah naik singgit tu ? syukur laa ade jugak naik nye. kalu tak limapohsen jee. okayy, pasni aku berusaha lagi ye.


p/s: nuffnang, i lap uuu. bagi la duit lagi banyak banyak. nak kawin nieeeee. ;DD

2 comments:

cucu umie said...

alhamdulilah nek jugak an wet tu..daripada xnek terus kan..lala semoga nty dh dpt cash out boleh blnje..lala

~yayaLOVA~ said...

hehe. insyallah. awk msty da byk kann ? boleh la bkanje sy.