Thursday, May 26, 2011

chemistry vs physics



okayy kawan kawan. nampak tak ? yang diatas adalah result aku tuu. tengok yang di highlight kan je. nampak tak chemistry tuu? seronok sangat. macam tak penah dapat je budak nie kann.hehe. tak de laa. nak tunjuk yang aku suka gila dengan chemistry. tuu la buktinya. tak pernah aku suka chemistry. tapi analytical chemistry memang seronok dan terbaik okayy. lecturer dia lagi terbaik. sayang gila dekat miss suriati. bukan nak cakap lecturer sem 1 tak best. best jugak. cuma maybe aku lebih minat dekat analytical chemistry. bukan chemistry yang kena kira kira tuu. aku kalau mengira, memang agak tertinggal la kat belakang. tapi nasib baik calculus pun A jugak ye. 

okayy, sekarang tengok highlight kedua. physics!!! yeahhhh physics lulus kan? walaupun B-, aku sangat sangat teramat bersyukur. thanks sangat dekat madam sebab sudi bagi lulus.hehe. sebab kan aku memang tak boleh ngan dengan physics. kenape ehh? macam mana orang orang yang jadi engineer dan arkitek ke ape ape yang berkenaan boleh go on dengan physics? macam mana lah otak dorang tuu kann. haishhhh.


ok lahh cukup ehh entry pagi pagi. adiosss

1 comment:

Anonymous said...

untung lahhhhh.. mst pointer naik kan.. jeles nie.. hurmm... best lah jd budak pandai... :(



( ziqah )

Daisypath Friendship tickers