Tuesday, May 17, 2011

MAGNOLIA sherbet memang best sangatttt!!!!



korang penah makan tak ? sedap tauuu aiskrim magnolia nie. sedap gilaaaaaaak. percaya tak kalau makan aiskrim nie, boleh jadi tenang tauuu. tak tau lah pulak korang macam mana. tapi kalau aku makan, rasa tenang sangat. maybe sebab bila kita makan sesuatu yang sedap, hormon kegembiraan tu akan merembes kot. tuu yang jadi rasa bahagia je. rasa tenang je. tapi kecik je aiskrimnye. ciput je punnnn harge dah 2.50. tapi berbaloi laa sebab dia sedap. nanti try tauuu. tak rugi. ada perisa, honeydew, manggis, lychee, orange.
sedap, sedap, sedaaaapppp sangaaatttt! thumbs up!



p/s: tapi tak boleh makan selalu. nanti kena kencing manis pulak.

sherbet : refreshingly fruity. yummmmmyyyyy.

image taken from google.

2 comments:

Atok Cing said...

fuhhhh atok mmg addicted dgn eskrem2 nih...

zaman dulu dok beli eskrem mlaysia 20 sen sebatang kat umah mak limah.

tp skrg pantang nmpk eskrem atok mesti beli ..[klau ade duit la] haha

Cik Ezy said...

umpame mkn coklat la..
wat kite tenang..
ekeke..
terliur tgok gmbo..