Wednesday, March 23, 2011

photobucket buat blog lambat loading.

hai semua !
setelah dikaji semula. saya dah tau kenapa template saya yang lepas lembab nak mampos. sebab template yang lepas saya buat dengan photobucket. memang lembab laa. sape guna berukband yang sebulan 68, memang sempat sidai baju laa nak tunggu blog saya load. kadang kadang saya pun naik menyampah jugak nak bukak blog sendiri. 

dan, dengan itu saya telah menukar template baru. template kali ni, saya tak guna photobucket. bukan laa nak cakap laju sangat ke ape. tapi boleh laa, berbanding dengan guna photobucket tuu. 

okayy, kepada yang tak tahu macam mana nak link gambar tapi taknak guna photobucket, kat sini saya nak bagi sedikit tutorial. pada yang tak tahu je laa. 







*jangan lupa tekan edit HTML.


dah siap. semudah ABC. photobucket memang lambat okehh. nak nak kalau sesiapa yang design template sendiri. elakkan guna photobucket. sebab kesian laa kat sesiapa yang guna berukband n wifi free macam saya nie. memang menangis laa nak tunggu loading.

sekian, jumpa lagi !




No comments:

Daisypath Friendship tickers