Saturday, March 19, 2011

hati tak tenang.

susah betul kalau buat keje dalam keadaan hati tak tenang. memang semua idea lari. tutorial pun jadi salah. orang yang tak salah pun kena marah kan.

nak design blog wani pun tak lepas lepas dari siang tadi. tension punya pasal. semua terabur. padahal sebelum sebelum ni okayy je pun nak buat dlm sehari. tak tahu la nape. tadi upload kat photobucket pun tak lepas. macam tau tau je photobucket. dia pun sabotaj aku gamaknye.

buat tutorial yang senang pun boleh jadi salah. assignment jangan cakap laa. memang terabur laa. dengan lab report yang bersusun nak tunggu turn kena buat lagi. memang hidup berterabur la minggu nie. dengan blog yang tak ber'update bpe hari. nampak sangat macam aku ni tak bertanggungjawab. dah buat, tapi tak reti nak update.

tadi tak pasal pasal encik honeydew kena marah. dia tak buat salah ape ape pun. tak pasal pasal aku yang emosi. marah marah dia. kesian dia. awak, saya minta maaf. saya bukan niat nak marah awak. cuma saya penat sangat minggu nie.

dengan budak budak hosmet bermasalah. memang sekarang ni, nak cerita pun payah. yang penting, rambut dah mula gugur banyak, jerawat pun dah semakin naik. tension punya pasal !

1 comment:

W A N I said...

chill lar syg....my blog...oke what...smart kowt...klw aq wat, mmg hampeh tahap kapal karam...=DD

Daisypath Friendship tickers