Friday, February 4, 2011

setiap yang cantik tuu ade yang tak sempurna

huaaaaa. tensen nyee. korang perasan tak yang post aku keluar sampai dua kali. tensen nye. camne nak bikin ni hah ? dah jadi buruk sehh. baru macam nak bangga bangga belog cantik dari sebelumnye. sekali ade je yang tak sempurna. hampeh betul laa. korang tau tak macam mana nak bikin ? help me pleaseeee. tensen tensen tensen.

betul laa orang cakap. setiap yang cantik ade je yang tak sempurna. macam manusia jugak kann ? mana ada yang sempurna nye.

No comments: