Wednesday, February 9, 2011

kan dah cakap.

haa, kan dah cakap, bila da masuk belajar, mesti dah kurang masa nak update entry. maaf la semua. bukan tak nak update langsung, tapi betul betul sibuk. minggu nie je dah ada kuiz mengejut dengan test math. fuhh, dah la tak sedia. tau tau je ade kuiz. ish ish ish, memang haremm la kan. tu yang takde masa lagi dah. tiap tiap malam kena study. kena bersedia selalu. takut jadi perkara mengejut nie. nak jawab pun memang terkejut dan terketar ketar la kan. sorry tau semua. memang takde masa langsung. serius! nak makan pun takde mase ni. betul ! saya tipu.hehe. sebab nak makan mesti la ada masa.

okay tata. kena study math pulak. tadi belaja math. susah giler sehhh.

No comments: