Friday, February 4, 2011

kini blogwalking lebih mudah dengan Kita Bloggers

anda suka blogwalking dan blogcrawling? kalau begitu, Kita Bloggers sangat sesuai untuk menjalankan kerja kerja berjalan dan berterbangan serta menempel kat belog orang lain. marilah join Kita Bloggers.

sangat mudah okayy nak berblogwalking menggunakan kita bloggers. jom la join.

kenapa mesti Kita Bloggers ? sebab mudah sangat nak menggunakan benda nie. nak blogwalking pun tak payah bukak tab banyak banyak. kadang kadang boleh memeningkan pale otak tengok tab banyak banyak kan ?

kenapa aku suka Kita Bloggers? sebab aku memang suka jalan jalan, terbang, menyemak dan menempel kat belog orang lain. sape kate aku cuma cari shoutbox then shout dan hilang ? aku suka baca belog orang. sebab melalui belog orang lain aku boleh mencari sedikit pengalaman, ilmu, dan macam macam laa. cuma aku kurang rajin datang komen sebab aku adalah seorang 'silent readers'. tapi memang betul laa, blogwalking ni bukan setakat naikkan traffic orang lain, tapi dapat berkenal kenalan, dapat mengeratkan silaturahim. kan bagus macam tuu. so, ape tunggu lagi, meh la join Kita Bloggers!



kelik je kat banner comel lote tuu. kalau nak tahu lebih lanjut.

Kita Bloggers ni diilhamkan oleh mrkodet.

aku start terjumpa benda alah ni dari belog mr anonymous. dia dapat 1300UV dengan Kita Bloggers. korang tak nak ke ? kalau nak, apa tunggu lagi. jom join ramai ramai. ho yeaaaaa.

entry ini bukan entry berbayar okayy. saje saje je.

No comments:

Daisypath Friendship tickers