Monday, April 25, 2011

memang seronok time sengkek dan lapa google gambar yang enak enak.

waaaaa, lapa nyeeee. tengah sabar je makan nasi 2 hari sekali. bukan diet ketat ! bukan ! tapi savings sikit sebab habis exam nak pegi berjimba jimba kat oversea.muahahaha. oversea lah sangat kan. tapi memang laaa, pokai giloss nie. kena saving. ikat perut. yelaaaaa, nuffnang pun tanak hulur hulur duit kann. heartbeat pun tak tau la ape cer. nuffnang tak kesian ke kat aku nie. kena ikat perut wohhhh. tapi bagus jugak laa sebab boleh laa kurang kan lemak mana yang tak patut tu kann. berguna jugak kau lemak time sengkek macam nie. cuma perut laa macam tak nak bekerjasama. asyik merengek rengek je mintak nasi. sabar ehh perut, bukan tanak bagi kau nasi.  tapi kalau bagi nanti, habislah tak boleh nak berjimba jimba kat over-the-sea. dah tu tak boleh laa nak gunakan lemak lemak yang ada. time time nie laa nak tengok lemak tuu berguna ke tak kan ? waaaa, panjang pulak. act, lapa gile wehh sekarang nie. cuma mampu minum air yang kat dispenser je. nak beli air pun tak mampu nie. daif gilerrrrr. over. takpelaaa, tak dapat makan pun, dapat tengok pun dah boleh kenyang kan. tapi, tabiat yang tak boleh diubah. time lapa memang aku suka sangatttttt google gambar makanan. tuu yang membuatkan hormon penjana nafsu makan tu merembes dengan banyak tanpa henti. muahahaha. okaayyyy, jom lah layan gambar gambar makanan yang aku dah google. dan gambar yang mampu membuatkan nafsu makan aku semakin bergelora.




yang nie bibimbap. nama comel kann ? bibimbap, makan makan boleh jadi debab.

waaa, ni kalau dapat memang heaven gilerrr. lama gila dah tak makan kot. sumpah sedap gila. makkkkk, nak mee rebus!



okayyy, mee bandung. heaven giler kalau dapat makan yang original made by my mum. memang licin laaa.
agaknye kalau makan nie, berapa kalori laa yang masuk pulak kan ?





curry laksa yang paling sedap aku penah makan, chiken rice shop punya. memang sedap gilaaa laa. penah gak makan yang kat tempat lain. tapi tak boleh nak kalah laa dengan chiken rice shop punya.







last ! nasi lemak ayam berempah. yang sedap giler ialah NASI AYAM GOYANG BOB. sedap giler. kat serdang. paling sedap kerak kerak dia laa. yang kat pilah street pun sedap gak. sedap dohhh.




cukup la setakat nie. nafsu aku dah bergelora dah nie. ade yang tak study kang sebab terbayang bayang kelazatan makanan. nanti laa kalau ekonomi dah stabil, aku cari makanan ni tauuu. agak agak kalau korang nampak aku macam debab balik. tuu maksudnye hati senang la kot.hehehe. 


oklah, bai uollllsssss. nak stadi kimia sambil menikmati gambar yang enak enak.


p/s : NUFFNANG sila bagi sedekah kat saya. saya lapar giler. dah berminggu minggu tak makan ni wohh. TT. over.






No comments:

Daisypath Friendship tickers