Friday, April 22, 2011

waaa, nuffy aku cuma ada limapohsen jek!

huuuu, dari dulu sampai sekarang nuffy aku cuma ade limapohsen jek. tak naik naik. bile laa nak dapat beli dslr cam orang lain. teringin gak nak wat bayar broadband ke. dapat beli baju baru ke. ni tak, limapohsen je, masuk toilet lepas laaa.hehehe.

ohh, setelah melihat lihat belog yang otai otai, baru lah tauuu. traffic tak tinggi, cmne nak dapat BE kan. pastu da la pemalas nak update blog. tetibe nak dapat duit. ohhh, memang harapan lah kan. okayy laa, saya berjanji akan rajin rajin kan diri up kan traffic ehh. cewahhhh. janji je lobih nie.

yela yela, saya akan lebih berusaha. tadi baca entri yuyu zulaikha. waaa, nak cuba jugak laa cara beliau. btw, thanks sebab sharing the tips. sharing is caring kann ?


semoga limapohsen tuu dapat jadi limaratus ehh. aminn.

3 comments:

nUr _ atiQah said...

ok gak tu 50 sen..
sya 0.00 sen jer..
hehe..
banyak kan..kih3 ^^~

man yusoef said...

haha..ok la tu...dulu sy mula2 blogging pon...baru dpt RM 0.20 ...HAHHAHAA...takpe, sabar yea

~yayaLOVA~ said...

hehe.
atiqah: t kte same2 brusaha ehh.
man: skrg msty byk kn?