Monday, April 18, 2011

ashraf muslim nak tunang ?




waaaaa, biar betul?! berita sedih nie. da la nak exam nie. sampai hati die kecewakan aku. waaaa, ni yang kacau bilau nak jawab exam nie. sampai hati dia tak nak tunggu aku. sedihnye,huuuuuuu. kecewa, kecewa. huuuuuu.

awak sampai hati awak tak tunggu saya kan. kate nak tunggu saya habis belajar. ni tak, dah nak tunang dengan orang lain pulak. waaaaa, cmne sy nak jawab exam nie. kecewa kot.

hehehe. dah2, perasan sungguh. ashraf muslim nak tunggu kau ? memang tak laa kan. kenal pun tidak. jangan nak merepek okehh,

dia tunang 23 april nie dekat rumah wanita yang berjaya menambat hati dia kat gombak

sumber : LAGENDA BUDAK NAKAL

bertuah la badan bila dapat bersama dengan jejaka idaman malaya kan.

selamat tinggal awak, semoga bahagia dengan si dia yang berjaya menambat hati awak.hehehe (poyo je. jangan marah ye)


SELALUNYA KITA TAKKAN DAPAT APA YANG KITA IMPIKAN, TAPI KITA AKAN DAPAT APA YANG KITA PERLUKAN. SYUKUR DENGAN APA YANG ADA.

honeydew, saya bersyukur dengan adanya awak disamping saya. thanks sebab ajar saya jadi kuat.

1 comment:

ainaa.syafiqah27 said...

keputusan contest dah diumunkan...
cepat terjah..
hehehe..

http://aienhermionie27.blogspot.com/2011/04/keputusan-contest-senyumanmu-sumber.html