Friday, February 24, 2012

azam masuk 20-an

assalamualaikum semua.

selamat datang 20-an! oh yeahhh, saya dah masuk 20 tahun laaaa. tinggal lagi 5 tahun je ni.huhu. ramai cakap, masuk 20-an dah boleh fikir pasal kahwin. masalahnye, belum masuk 20 pun dah mula fikir pun.hehehe.

okayy, sempena dah masuk 20 tahun ni. terdapat beberapa azam baru.hihi. antaranya :

1. start saving, stop spending.
2. memperbaiki diri untuk jadi lebih baik
3. mempersiapkan diri untuk menjadi anak/adik/kawan/isteri/wanita yang solehah
4. cuba mematangkan diri, tinggalkan sifat kebudak budakkan dan mengada ngada
5. nak single setahun. 23/2/2012-23/2/2013
6. kurangkan marah marah, banyakkan bersabar.

pendek kata, apa benda yang masa umur belas belas yang tak elok buat tu, tak nak dah buat masa umur 20-an ni.

dan dan dan, yang paling penting sekali mestilah nak KURUS sebelum hujung tahun ni. sekarang masih lagi berusaha untuk kurangkan makan.hehe.

okayy lah. cukup lah entry pertama pada umur 20 tahun ni.hihi. btw, sanah helwa diri sendiri.

1 comment:

mademoiselle azieshakespeare said...

how time flies..
rasanya dulu baca blog ni, still sekolah lagi :)