Friday, July 27, 2012

i'm back.

Assalamualaikum.

setelah sekian lama tak update, hari ni julung2 kalinya update ye. bukan ape, idea nak menulis kat blog tu ada. tapi malas sungguh. kan bagus kalau ada software yang bila kita cakap, dia tertulis sendiri. seronok tuuu.

okayy, sebenarnya dah sebulan aku consume herbalife. nak tahu sebab aku amik herbalife? sebab lepas timbang tu semua, aku dapati bahawa sistem dalam badan aku berumur 35 tahun. mak aihhhhhh tua kannn? patutlah asyik mengah je. baru naik tangga sikit dah mengah macam lari satu padang. lepastu visceral fat aku 8.5. hoiiii tak boleh tinggi lagi ke lemak kat bahagian organ tuuu? ni semua hasil ternakan aku selama 20 tahun. umur organ 35, visceral fat 8.5. memang teruk. padahal baru umur 20 tahun. so, sebab tu lah aku sangat tertarik nak consume herbalife ni. disamping nak kurus sebenarnya.

herbalife mahal? ye memang mahal. tapi kalau nak bandingkan dengan kesihatan yang priceless tu, better consume herbalife, before dapat penyakit lain pulaks. nanti kalau dah ada penyakit, nak rawat tu lagi makan kos yang mahal. sebagai contoh mak aku la. aku boleh tengok sendiri. mak ada penyakit kidney failure sekarang ni. sebab dah hidap diabetes lama sejak muda. so, sebenarnya kos rawatan untuk buat dialisis makan ribu riban jugak. so, boleh la fikir sendiri kann? dan kerana herbalife agak mahal bagi student macam aku, aku berusaha jugak nak dapatkan duit beli. aku bermula dengan bisnes tudung. then kalau ada untung aku simpan untuk beli herbalife. PTPTN? jangan harap. duit aku memang dah yilekkkk. tak tahu mane pegi. yang aku tahu, duit aku memang macam air mengalir. so memang aku beli herbalife bukan guna duit PTPTN ye. dan aku juga bukan seorang yang loaded okayyy. makan minum aku cukup2 je. ehhh, tapi sekarang jarang dah makan n minum manis2. kan dah ada herbalife, nape nak beli makanan lain kann?

mula mula dulu aku amik formula 1 je. sebab takde duit. habis je formula 1 satu botol berat aku turun nak dekat 2kg. gila kauuu tak hepi? mestilah hepi. susah tau nak turun berat ni. then aku jual tudung time karnival keusahawanan hari tu dapat lah jugak untung. aku terus cepat cepat beli tea mix dan aloe conc. so sekarang ada set untuk 1,2,3. tapi formula 3 tak beli lagi. nantilah bila dah ada duit lebih, consume protein pulakss. so, sekarang berat aku dah turun hampi 4kg dalam masa sebulan. korang tak nak turun berat sama sama dengan aku ke? and, FYI visceral fat aku yang 8.5 tu, dah turun ke 8.0 sahaja. dan kandungan air dalam badan semakin meningkat, % lemak semakin menurun. okayyy, meh la kalau korang nak kurun sama2 dengan aku, silalah jangan malu jangan segan, add fb aku, pastu inbox. tak pun pegi amik handphone masing2 sekarang, pastu msg aku. okayy? aku nak ajak korang kurus sama2. LOSE WEIGHT NOW. ASK ME HOW. (012-7329260)

No comments:

Daisypath Friendship tickers