Thursday, September 1, 2011

aidilfitri: syukur masih dapat bernafas dan melihat dunia.



assalamualaikum semua.

maaf lama dah tak update. selamat hari raya semua! 
raya kali ni okayy jela. semuanya okayy. cuma tak banyak beraya sangat. sebab tak sempat. orang yang datang rumah. so, macam takde nak pegi mana mana la. duit raya pun macam berkurangan laa. tapi yang seronoknya dah besar ni tak main la dapat duit raya singgit. sekarang paling minimum pun dapat seploh ringgit taaauuu. kira nya duit raya ni lebih berkualiti dari kuantiti. yelaa, anak anak sedara semua dapat banyak, tapi singgit singgit. aku dapat sekali, tapi terus seploh ringgit.hehehe. untung jugak la jadi besar ni. cuma lama lama nanti mesti dah tak dapat kann. so, sekarang ni la kenal kumpul banyak banyak kann? ye dak? tapi makcik pakcik aku cam malu malu plak nak bagi duit raya dekat aku. sebab aku nampak macam mak orang kot?

seronoknya raya ni, bila makcik makcik cakap aku macam dah kurus laa.hehehe. bukan kurus la makcik. tapi susut sikit je. tak sia sia tahan nafsu makan buka kann? lepas ni balik kampus nak start puasa lagi laa. nak capai target. tapi kann, nak turus sekilo sikit punya payah. tapi nak naik berkilo kilo, hari raya pertama pun boleh wehh. aigooo. 


2010 (yg tepi sekali pakai baju pink)



2011

p/s: ade perubahan ke? macam takde je?

No comments: