Tuesday, June 21, 2011

susah bekerja dengan orang kaya nie.

assalamualaikum.
kadang kadang susah bekerja dengan orang kaya ni. sebab dia fikir dia kaya, so dia fikir semua benda nak senang. semua benda nak ikut cakap dia. semua benda nak senang. tau laa, awak memang dah dibesarkan dengan hidup dah senang. tak pernah rasa susah, tapi cuba sekali sekala latih diri awak tu hidup macam orang biasa. jangan fikir semua benda kita boleh dapat dengan mudah. hidup ni bukan mudah. kadang kadang kita kat atas, kadang kadang kita kat bawah.

awak ni, susah betul. bila saya bagi idea, awak marah, awak cakap saya merepek la. ape la. kalau macam tu cuba awak bagi idea pulak. jangan tunggu idea orang lain. kerja nak senang je. bila saya suruh awak buat sesuatu tuu, awak suruh saya balik. susah betul la nak kerja dengan awak nie. kadang kadang terfikir jugak rasa macam dah tak nak join awak. tapi, saya kesian. tapi tak sampai hati. tapi bila saya ada, awak buat saya macam nie. awak nak marah marah saya. bila saya nak buat sesuatu mesti awak nak mempertikaikan. itu tak betul la, ini tak betul laa. susah la awak ni. awak, tolong la berubah sikit. saya takut nanti lama lama saya dah tak tahan nak kawan dengan awak. saya tahu saya ni bukan lah sempurna sangat. tapi saya selalu mencuba untuk berubah.

berubahlah awak.


ok lahhhh. assalamualaikum!

No comments: