Sunday, June 19, 2011

seronok tengok orang dah bertudung

ehem ehem. assalamualaikum !
sekarang ramai dah orang buat transformasi dari tidak bertudung, sekarang bertudung,. yang bertudung tapi tidak bertudung sekarang pun tak kurang hebatnya kannn. tapi seronok la tengok ramai je yang bertudung sekarang. tak tahu la transformasi sebab apa. tapi kita kena fikir positif la. kan mereka dah berhijrah ke arah kebaikan. macam artis pun ramai jugak yang dah berhijrah ke arah kebaikan. dulu tak bertudung, sekarang dah bertudung. dah lah ayu, bila bertudung tu semakin ayu je nampak.

ziela jalil



dulu



sekarang. lebih ayu, lebih manis, lebih cantik kann ?

LIZA HANIM



dulu



sekarang.


ok lahhhh. bye korang. hehehe

2 comments:

Cik Ezy said...

irma pon cantek bile bertudung..
anne ngasri.. farah af2..
rmai lg la..
sume cantek2 kn..

~yayaLOVA~ said...

a'ah. ramai dah bertudung makin terserlah cantik mereka. ;DD