Friday, October 29, 2010

setelah sekian lama, tiba-tiba aku rasa nk blogging semula. mybe sbb aku dh lama tak tulis diari, n aku pun dh tak tau mane diari tu pegi. so, ni lah alternatif terbaik utk luahkan perasaan kot.
byk sebenarnya sy nk bgtau awk encik blog. tp sikit2 dulu la ye. skrg, utk pngetahuan awk, sy dh ade blaja kt uitm n9. ape yg menarik? ntah la sy pun tak tau. ade je yg menarik. ade yg tak. tp kite cerita yg penting jela ye.
kesian kat awak, dr zaman sekolah smpai zman u, sy asyik nak cerita psl yg sedih2 je kat awak. sorry tau. sbb sy dh tak tau nak cerita kat sape lagi..

No comments: