Sunday, October 31, 2010

selamat hari ahad.

hari ni mcm ade sedikit improvement sbb aku da mula bgn awal. tu pun sebab terpaksa. cz nak mengadap encik maths. kalu tak, mmg tak kot. hehe. terukkan. alaa, bukan selalu. dulu mase ade class ta boleh pun lambat2 nih. anyway, selamat berhujung minggu guys.

ade sedikit cerita yang nak dikongsikan bersama. setelah lama aku amik masa utk diri aku berfikir, aku dh jumpa jawapannya. ada hikmahnya semua ini terjadi. kalu ta, mungkin sampai sekarang aku belum realise hal yang sebenar. and now, dh tiba masa utk aku mulakan hidup baru dengan lebih baik lagi. aku sedar, sebenarnya aku dah jauh terpesong dari niat sebenar utk aku datang sini. sekarang, matlamat aku hanya satu. belaja betul2, dptkan dekan, buat family aku bangga kat diri aku. dan, nak grad ngan flying colours. tu saje. tentang hal berkasih sayang, rase belum tiba masa lagi. sebab aku ni belum matang. umur je 18thn, tp masih childish lagi. so, mase degree nnty boleh la kot kalu nak fikir psl benda nie. 

rasanya aku tak perlu pun kasih sayang dari boyfie n whatsoever. cz kasih sayang dari Allah, family aku dan kawan-kawan aku lebih berkekalan dan jauh lebih baik dari kasih sayang sang boyfie yag belum halal perhubungannya.

from now onwards, i'm the new syafiqa n new yaya. yahh, it's me, YAYA. ngade kan name nie ? tp nk guna jugak, cz bila aku guna nama ni, rase cm idup dlm diri yang baru. hehehe..


okayy, chow. encik math da panggil2 tuu. nnti die merajuk pulak..daa

No comments:

Daisypath Friendship tickers